Januari 2013

Andra dagen år 2013, tänk er, redan...
Allt som har förändrats sedan första dagen år 2012... Hoppas på att det här året ska bli minst lika bra, det är målet det. Vi får se om jag fortfarande bloggar då, då första januari år 2014, det året jag ska fylla 15. Wow vad coolt :D
Min första tanke efter tolvslaget på nyårsafton var att "Tänk, nu fyller jag 15 nästa år", jag vet alldeles säkert att jag kommer tänka på det, fast jag kan egentligen inte veta vad jag kommer att tänka på, första tanken kanske blir något helt annat... "Jag måste verkligen kila iväg nu på toaleten", hm, ja jag kan faktiskt inte veta ännu, nu denna senna kväll, 22:48 den 26 år 2012.
Men Januari, år 2013, fy vad grymt! Det här året ska bli bra :D
 
Juliga jullovskramar <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0