Marabouparken!

Haha vet :P Låter ju typ som chokladen men faktum är att det faktiskt en gång i tiden var en chokladfabrik i den parken :)
Fast inte nu längre... Parken är ilf jättefin <3 Härligt att gå på promenad i den <3
 
Igår när vi skulle se Merlin fick vi en gäst, bara sådär liksom... Nä men det var faktiskt betsämt. Mammas kompis Johanna och hon är jättesnäll kan jag lova er :D
Då såg vi istället Merlin med henne, jag, brorsan, mamma, pappa och Johanna, det var mys. Och Merlin som är så bra!!
Gotta mig lite med chips och lite, lite godis, hahaha ;)
Idag efter den goda frukosten så stack vi ut, till denna park då rå och gick först en härlig promenad.
Tog lite fina bilder, bla brorsan bland blommor, hehe. Så himla söt <333
Fick en bamsegod lunch också, linsoppa med lite salad, lite bröd och sötpotatis, mums! :D
Perfekt lunch.
Efter det gick vi faktiskt in lite och kolade på en utställning för det är ett museeum nu. En spännande utställlning var det, bla var det jättefina dukar. En jättefin film, ja uställningen var intressant.
Var också uppe på en sådan här hög byggarbetarställning, usch det var inte så kul, eller det var kul men det pirrade i magen, hihi.
Tog någon jättefin bild när jag stod däroppe, förresten på tal och bilder så hade jag tänkt att, inte nästa vecka och inte veckan därpå heller men sedan ska jag visa er några nya fantastiska bilder.
Längtar ni? Jo då det vet jag att ni gör!
Dagen har varit rätt lång, var sjuk förra veckan men ska dra till skolan imorgon, skönt faktiskt. Man vill ju inte missa för mycket av skolan såhär i början och aa på hella terminen.
Men ska slappa lite nu, chilla ni vet! Kanske lite cello innan Xfactor, det programet hörni...
Puss <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0