Lite info

Om måndagar och tisdagar!
Jag slutar ca halv tre varje dag, 20 över 2 och då går jag hem och käckar mellis till kanske 3, sen tränar jag på cellon och om ni har tur slänger jag in ett eller två inlägg innan jag går till cellon vid ungefär kanske halv 5 därför den börjar 5 till halvs 6. Och om ni har tur blir det ännu bättre, två inlägg - måndagar.
Sluta även halv 3 ca på tisdagarna också och då går jag hem och äter mellis till 3 kanske och efter detb MÅSTE jag träna cellon, så om ni har tur slänger jag in ett litet inlägg efter jag tränat och innan jag går till cellon som typ börjar halv 7 och är ända till 8 och sen kanske jag är hemma ungefär vid halv 9, 9 och då tar jag nog någon liten macka och läger mig och läser - tisdagar.
Detta inebär att blogningen inte kommer vara på top varje måndag och tisdag, men kommer försöka vara extra bra med bloggen på onsdagar, torsdagar, fredagar, lördagar och söndagar.
 
 
Hörs kanske senare, men detta var lite info <333
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0