Gamla tider, klassen

 Var så liten då <3 I fyran, 10 år, haha... <3 Vinter var det!!
SAKNAR - GAMLA TIDER!
Förut, sexårs, 1:an, 2:an när VIda började i klassen och vi blev så bra vänner, 3:an, byta lärare, 4:an, 5:an, 6:an... Det gick så fort, det är gamla tider nu. VRF går tiden så fort, i hate it :(((
6:an som började sisodär men som utvecklades till ett jääättebra år, det bästa året, i 6:an dte har varit mitt bästa år hittils av min 13 år. Jag har haft andra bra tider också, dagis, min favorit fröken EVA, kommer alltid minas henne!!
Och alla andra bra lärare man haft, har vissa favoriter som jag alltid kommer minas... HATAR VERKLIIGEN ATT MAN MÅSTE BYTA LÄRARE EFTER VAR TREDJE ÅR! Och ja, jag vet att lärarna är olika utbildade för olika årskurser, 1:an, 2:an och 3:an tillexempel, lågstadiet men jag HATAR bokstavligen talat det :(((
Så tur jag ändå haft med lärare känner :D Även om inte jag har världens BÄSTA minne så men ändå, tur med lärare har jag verkligen haft hörni <3
Det har både varit bra och dåliga tider, 6:an helt klart bäst :D
Även om jag inte var den som pratade så bettyder ändå klassen väldigt mkt, man har ju ändå gått i samma klass som dem i ca 7 år, 7 hela år som flög iväg.
ÖNSKAR att jag hade kunnat göra någoting annorlunda... :((( :))) :D
Låten får mig att tänka på klassen, cello, gamla tider, denna låt bettyder väldigt mkt för mig <3
<3333

Kommentarer
Postat av: ★ Ida

Sv: Tack så mycket, glad jag blir :)

2012-09-07 @ 23:59:55
URL: http://youknowiidaa.blogg.se
Postat av: mira lindberg

Älskar låten!

2012-09-09 @ 13:32:04
URL: http://miralindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0