Franska, gympa, bara lite...

Bara  lite utav en lång dag.
Gick i skolan till 20 över 2.
Hade gympa andra timmen, helt okej... Sedan hade jag faktiskt franska, det var bäst på hela dagen!
Men hade vikare, det är inte sådär jätteroligt med vikarie menmen.
Det var helt okej att ha vikarie ändå, fick lyssna på en hörövning och skriva nummer, ni vet såhär mobilnummer. Det var rätt svårt, fransmännen säger ju så fort.
Hur fort säger vi då? Ett mobilnummer på 10 sekunder?? Haha jag har ingen aning.
I skolan blev det ilf fisk och potatis till lunch sedan, gott, men mammas mat är bäst :D
 Hade No, teknik. Jag har märkt att non är ju mkt svårare nu, men alltså allt blir ju svårare ju längre man kommer i livet. Ja, ändå är non lättare nu än förut. Vet det där går inte ihop, lättare men ändå svårare...?ty
Nog om skolan.
Hemma käkade jag mellis och läste KP!
ÄNTLIGEN har jag fått kp, efter typ 100000000 år, känns ju så...
Tränade lite cello också.
Förresten, cellon i måndags och i tisdags gick toppen, längtar till nästa vecka redan, haha.
Nästa tisdag skulle jag också klättra i skolan, usch, det har jag aldrig gjort. Vi får se hur det går :P
Ja, ni kommer få två inlägg till idag så vi säger väl detta sålänge, snackig jag är idag ellerhur!? ;) :P
Puss <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0