Designa dina egna hörlurar...

Vill du det?
Då ska ni läsa detta inlägg!!
Vill du ha sådana här coola? Isåfall kan du göra det, hur enkelt som helst. Du behöver pärlor och en sax. Självklart också dinna hörlurar som du vill få så snygga! Fast i ditt eget mönster, hitta på ett mönster, låt fantasinflöda :D
Ni klipper i pärlan, ja det gör ni, ni läste rätt. Sen är det rätt piligt men ni ska ta era naglar och liksom dra åt två håll och tillslut får ni på pärlan. Detta är som att pärla på riktigt fast liksom lite krångligare och att man gör det på hörlurarna.
Jag är ännu inte klar med mina men snart kanske... LÄNGTAR!

Gör nu dina egna hörlurar, hur enklet som helst... Jag sa ju det!!
Är ilf nöjd hittils med mina, visar när dem är klara, hur snygga dem blev ;) Jo men det tror jag dem blir, jag bestämmer ju själv hur dem ska se ut :) Du bestämmer också!
KÖR NU :D

Kommentarer
Postat av: ★ Ida

Sv: Åh tack så mycket :)!
Jodå det har jag haft, du med? :) rkam

2012-09-16 @ 22:14:49
URL: http://youknowiidaa.blogg.se
Postat av: Mikaela Y

Ja ;(

Han blev 6 år gammal, ja man får tänka positivt, han har det bra där uppe i himmlen.. Ja allt är bra, själv då? ;)

2012-09-17 @ 14:53:26
URL: http://mikishow.blogg.se
Postat av: Elin

Fin blogg!:)
Besök gärna min blogg också för sminktips, nya bilder och annat läsvärt! ;)

2012-09-18 @ 21:40:55
URL: http://www.nattstad.se/elinroos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0