Ännu en...

Artist...
För ett tags sedan var ju jag på melodifestivalen och då såg jag dem men idag såg jag dom igen!
Det var så här att när jag och mami gick iväg för att fixa några saker, gick till kappahl för mamma hade 50 % pch 25 % rabbat där och jag hade spannat in lite snygga kläder därinne, jag går ju förbi där nu hela tiden så det är inte så konstigt. Det är faktiskt rätt bra för att då kan jag spana in när det kommer nya kläder i alla affärer.
Hittade faktiskt en sjukt snygg tröja som jag också sett innan så den köpte jag. Nu har jag bara 1 krona + lite grand i spargrisen så nu blir det rätt mkt spara sen ska jag ta en shopping och köpa lite nya höst/vinter kläder, men ska nog vänta ett tag innan dess, kanske i början av december eller i slutet av november. Men då har ju liksom halva hösten gott... Aja jag får se.
Finns det något som kostar 1 krona eller?
Jag och mamma var också på bibblan och lånade en bok om Pompeji.
Men nu kommer vi till det, jo att när vi gick ner och skulle till affären för att handla så, det var en stor scen där och när vi kommit nerför trappan hörde vi musik, gissa vilka som sjöng? TOP CATS!
Nu har jag sett dme två gånger, Loreen också, men det var häftigare upplevelse i globen på repetionen, även om jag stod närmare här, haha. :D
Efter middagen blir det mys med merlin och körslaget, ja!
Brukar ni se körslaget? :)
Kraam <3  

Kommentarer
Postat av: Fanny

SV: Jepp, det gör jag. Har gjort det i lite mer än ett år nu ;) Hur länge har du läst det? Jaa, jag tycker också att det är ganska kul, men vi är inte så många som läser det... Fast det är ju både bra och dåligt (:
Jaa, det är så gott, tycker jag! Det var ett tag sen för mig med.. :/
Jaa, en ganska bra lördag. Har varit ganska snuvig och har hostat och så, men idag (söndag) så är det bättre!
Hur har du det idag då?
Jao (:
Kram.

2012-09-30 @ 15:53:03
URL: http://fantanizer.blogg.se
Postat av: mira lindberg

Coolt att se dom !!

- Favoritsmak på chips är nog "Sourcream & Onion" :)

2012-09-30 @ 20:27:48
URL: http://miralindberg.blogg.se/
Postat av: SOFIA ღ

sv: Åh, taack så mycket :D

Åh, TopCats, coolt att du sett de! Tycker de är så braa ! KRAM

2012-10-01 @ 17:24:02
URL: http://sofiasticated.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0