Rebecca Jansson

Har aldrig förut haft något inlägg om denna tjejen.
Hon hade en jättbra blogg innan som hon tyvärr la ner :(
 
Men iallafall, ni kanske undrar vem Rebecca Jansson är? :)
År 2009 i lillamelodifestivalen var hon med, då var hon elva år.
Hon spelade bandy och beskrev sig själv som envis och pratglad...
Låten hon tävlade med i lillamelodifestivalen hette "Skaffa en annan tjej", hon sa att budskapet med låten vara att man inte ska välja en person för att den är snygg, eller det är klart man ska göra också, men liksom det är insidan som räknas.
I lillamelodifestivalen kom hon tvåa.
Jag följde länge efter det hennes blogg!
Nu var det länge sedan jag såg något nytt från henne.
Iår är Rebecca Jansson 14 år, eller fyller, hon är född 1998, hennes familj består av mamma, pappa och halbror (tror jag annars var det bara bror.)
 
Finns nyare låtar med henne, men denna är en av mina favoriter därför får ni höra den!
Hon tävlade med låten "Du kommer ångra dig" men van tyvärr inte.
Underbara Rebecca, hoppas man snart får höra något nytt från dig <3

Kommentarer
Postat av: Madeleine Jonsson

duktig tjej

2012-10-24 @ 17:19:17
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0