Nu ska vi dansa

Det är fredag och då ska vi minnsan dansa!
(Den här låten har ni hört förut på bloggen)
 
Upp och hoppas nu och dansa, jag ser minnsan att ni fortfarande sitter kvar, sitt inte där och slöa kära bloggläsare.
Ha kul och dansa loss i ditt rum istället nu :D
"Dansa Pausa" - låten, ni ska dansa till den.
Jag dansar!! Ni dansar! Nu ser jag, bravo, ni dansar ju nu, jaaaa <3
Dansa på nu bara och sluta inte förän vi hörs i nästa inlägg <3
 
Blir lite festligt denna fredag, först dans sedan blir det lite smycken, alla mina smycken!
Kraamar <3
 

Kommentarer
Postat av: mira lindberg

Låten är så bra !!

2012-10-19 @ 15:57:25
URL: http://miralindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0