Musikdags

Då var det fredag igen! :)
Och musikdags... Ja alltså det jag menar är att jag alltid kollar på ett musikprogram, ett program med musik på fredagen.
Antingen "doobidoo" eller "Xfactor", båda programen är sjukt bra.
Idag kan jag älrigt talat inte betsämma mig, "doobidoo" det är bra men å andra sidan är det första livesändingen från "Xfactor" Vad skulle ni valt? Jag har jättesvårt att välja nu,... Men om jag tänker efter så vill jag nog ändå "Xfactor" mest!
"Xfacktor" det är ju ungefär som idol fast ändå inte riktigt, alltså det är sjuk mkt bättre tycker jag.
Min favorit som jag hejar på mest är nog den här Frida Sandén.
Hittade ett annat videoklipp från förut med henne förresten...
 Finns massa videos med Frida Sandén, hon är ju också syster med Molly Sandén och Mimmi Sandén :) Molly äldst och Mimmi är yngst :)
Doobidoo är ju ett program dit det kommer artister så får dem tävla i lag, två mot två och programledaren visar också klipp på artisterna från när dem var små.
Sjukt bra program båda två ilf och roliga, men om jga tänker efter kanske jag ändå ska se på "Xfactor" idag!
Kraam <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0