Lördag med film och mys!

Tjatja då var det helg igen, asså shit sjukt, tiden går för fort!
Idag har jag iallafall hitills hunit med att kolla på en film, gammal film blev Camp rock, hehe, men blev sugen. Kollade på den medan lillebror, mamma och pappa var på bandy, brorsan gå ju där på lördagsmorgnarna, skulle aldrig orkat det.
Jag får sovmorgon det får inte han, mohahaha!
 
Nu i eftermiddag vet jag inte vad jag kommer göra, kanske gå ut, läsa mer, har ju börjat på ny bok nu.
Ja... Vi får se, det blir iallafall mys ikväll med merlin och körslaget.
Haha, tycker ni har hört det där dem senaste lördagarna men har inget nytt att bjuda på.
Nä men jag ska nog iallafall gå en promenad och lyssna på musik!
Nu snart ska jag äta, det vet jag säkert kan jag lova!
Kraam <3
 

Kommentarer
Postat av: mira lindberg

Vad skönt med en promenix, älskar det!
PS. Man kommer inte direkt till din blogg om man ser att du kommenterat och klickar på din blogg :)

2012-10-13 @ 15:58:32
URL: http://miralindberg.blogg.se/
Postat av: Cajsa FOTO

HEJsan på dig. Hoppas du vill hjälpa mig med detta.


Är nämligen finalist NUMMER 5 och man ska bara fylla i 5 och sen rösta. Bus enkelt. Hoppas du vill hjälpa mig att vinna! HAde varit GULD VÄRD och sätt att du har röstat tidigare så kanske du vill hjälpa mig också.. :) :D <3<3

5AN
http://linneaaakesson.blogg.se/2012/october/finalister.html#comment



Förlåt om du inte gillar dessa kommentarer men du gör en väldigt glad! Tack på förhand, :)

Svar: Röstat, lycka till! :DDin bild var ju jättefin!
Hanna

2012-10-14 @ 11:12:29
URL: http://www.cajsaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0