Kategorierna

 
Inspiration: Artister, rum,  sådant som inspirerar mig, bla så har vi haft "Jackie Evancho" där och massa annat, ni kan kolla in de och lära er lite om artisten!
Mode: Outfitar som jag har, andra outfitar, kläder från afärer som jag vill ha, massa mode bara, naglar...
Kunglig speciell: Kungligheter, tex just nu våran kungaafamilj, nobeldagen, hur gick det egentligen, hur såg dem ut? Allt om våran kungafamilj vid stora fester.
Gästblogning: När jag är bortrest kan du gästblogga här, det är bara att kommentera då om jag skriver ett sådant inlägg att jag vill ha en gästbloggare,... Haft en gästbloggare lite men det var lääänge sedan...
 
Då vet ni lite mer om kategorierna! :D
Kraam <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0