Åhlens

Ni har säkert varit inne på Åhlens någon gång... Eller?
Jag tycker att Åhlens är grymt bra om dte gäller sminket men om det gäller kläder är jag nog inte lika förstjust.
Det finns ju himla mycket smink på Åhlens jag har själv köpt rätt mycket där om det gäller smink.
Sen finns det ju också skivor, jag köpre oftast mina skivor därifrån.
Spel och filmer finns det också fullt med inne på åhlens.
Så tumme upp för sminket, filmerna och spelen!
Däremot kläderna, tycker inte dem är så snygga inne på Åhlens, okej vissa men inte så att jag är stört förstjust i kläderna på åhlens, och det finns heller inte så där jättemycket kläder där.
Känns lite som att kläderna är lite för äldre personer.
Så tumme ner för kläderna!
Detta är vad jag tycker om Åhlens, vad tycker du om Åhlens? :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Mohammedi's | Art, model & designer

håller med dig :D

2012-10-31 @ 13:36:06
URL: http://mohammedis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0