Tränat, mat, tv - bäst på länge!

Tränat cello, sett på tv, ätit mat och läst. Mer kommer...
Idag har jag haft en rätt bra  söndag, bättre än på riktigt länge faktiskt!
 
Började dagen med en superduper lyxfrukost bestående på greapfrukt, bacon, äggröra och rostat bröd.
(Engelsk frukost). Efter frukosten låg jag och läste väääldigt länge. Fram till halv tolv då jag satte mig framför tvn. Det var ju vintersport på tv. Det har ju börjat igen om ni inte sett det ännu. :)
Fast jag tror nog det mest är "uppvärmning", eftersom att det nästan bara var svenskar med.
Charlotte Kalla och massa andra svenskar var med, (Vissa kände jag inte igen) föresten så var det bara kval. Halvtråkigt var det :/ Jag får helt enkelt vänta och se om det kommer bättre vintersport...
Åt en jättegod soppa till lunch med ägg i och snart blir det middag (Mat igen!) Lammgryta skulle det bli idag, det låter väl gott? ;)
Innan idag så tränade jag cello, storträning, ja jag vet det låter lite hemlighetsfullt men ska inte avslöja för mycket, tänkte berätta mer i nästa inlägg. Men kan avslöja en grej för er, det var verkligen kul <3
Varma helgkramar, hoppas ni haft en bra helg <3
 

Kommentarer
Postat av: Åsa♥

sv: KUL ATT DU ÄR MED, och tack :D hehe

2012-11-18 @ 18:29:52
URL: http://Blomqvistbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0