Några ord om bloggen

Den här bloggen handlar inte om något speciellt, den handlar aom allting. Om vad som faller mig in.
En dag kanske jag är sugen på att blogga om kungligheter, en annan dag, cello, en annan dag, foton, en annan dag...
Vad som faller mig in. En topenblandning blir det ju då :D
Visa dagar kanske jag är sugen på att blogga om dagen. För några år sedan bloggde jag varje dag om min dag, men nu är det lite mer varierat, men försöker varje vecka ha minst 2 inlägg om dagen... Går ju inte sådär jättebra även om jag försöker.  
Någon gång under jullovet (Tror jag det blir) så hade jag tänkt att blogga om min dag en hel vecka. Det ser jag ärligt talat framemot.
Kram <3

Kommentarer
Postat av: Peppbloggen

Sv: hihi ja tack :D
nej vi får inte heller godis i skolan, fick gå o köpa ;)
åh va roligt att höra att du tycker det!! då vet att det är lite givande trots allt :D
kramkram

2012-11-21 @ 15:43:14
URL: http://peppningsbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0