Julkalendern 2012

Förra årets julkalender var som ni kanske minns "Tjuvarnas jul".
Min favoritjulkalender någonsin har varit "Superhjältekul"...
 
Den var så fin och jag gillade skådespelarna, dem var duktiga :D
För flera år sedan, faktiskt år 1996 sändes det en julkalender som hette "Mysteriet på Greveholm", iår kommer det som julkalender komma en ny (En uppföljare) del av denna "Mysteriet på greveholm".
Nya skådespelare förutom spökena som är samma.
 
Skådespelarna i uppföljaren.
Det här tycker jag ska bli väldigt spännande att se, jag ser framemot det.
Har sett förra "Mysteriet på Greveholm" ett antal gånger, och den var verkligen bra, så ja, jag litar på det här på vi säger så, hahaha ;)
Vad tycker ni om årets julkalendrar?
Kram <3

Kommentarer
Postat av: mira lindberg

Tycker det är kul att det är Mysteriet på greveholm IGEN :D

2012-11-22 @ 16:55:38
URL: http://miralindberg.blogg.se/
Postat av: Åsa♥

Njaa.. kanske inte min favorit men :P

Sv: okej, hihih :)

2012-11-23 @ 15:15:32
URL: http://Blomqvistbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0