Hur många veckor?

Hur många veckor är det egentligen kvar till jul?
Har ni koll på det, 8 veckor eller vad tror ni...
Jag vet svaret, därför har jag tänkt att skriva ner det också, 5 veckor + några dagar till.
Alltså det blir 35 dagar + resten av den här veckan. Ja ungefär. Matte är inte min specialite.
"Julen är en stor härlig fest" Julen är så mysig, med alla tända ljusen, med alla fönster som lyser upp när det är mörkt. Med allt julpynt. Snön är... Fint blir det...
Men snön kunde gott vara borta., förvsinna.
Snart är det mindre än 5 veckor, snart är det bara 4 veckor... Jag längtar till december! (Men inte till snö)
Kram <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Mode, skönhet & Skvaller!

Sv: Aa, det är kul :)
Ja detsamma!

Kram <3

Svar: Hej, har du haft en bra dag? :)Kram <3
Hanna

2012-11-21 @ 16:39:45
URL: http://maayw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0