Höstiga helger

Hösten är här på riktigt, kyliga dagar, trisst, tråkigt, usch, man blir bara trött utav att titta ut genom fönstret!
Man vill knappt vara ute...
 Bild från när jag var i Skåne på höstlovet.
Ätit sen frukost vid halv elva, elva, läst ut en bok "Harry Potter ich måste bara säga den är himla bra! Gått promenad och handlat + hämtat godsaker från kolonin. Tänkte egentligen fota ute men blev inte så för att det var så trisst  väder och det började desutom regna.
Snart blir det tacos, Merlin och "Så mycket bättre". Har ni aldrig sett "Så mycket bättre?" Det är ett gyrmt bra program, eller förresten inte grymt bra men det är bra och ikväll ska Miss Li vara huvudpersonen. Om man är huvudperson i programet så tolkas ens låtar och man får bestämma också vad dem som är med ska göra under dagen. Jag vet, ni förstår nog inte så mycket av mina förklaringar, faktum är att jag själv knappt förstår.
Några rader om min halv roliga lördag (lördagar borde vara roliga)
Kom ihåg att imorgon är det fars dag, så glöm inte att gratta er pappa!!
Kram <3
 
PS: Nästa helg på söndag ska jag på repetion med orkestern, det ska bli super kul!
Ni vet väl att ni kan beställa biljetter till konserten jag snart ska ha, den 27 november vid 19.00
På denna länken gör ni det: https://event.webbiljett.se/musikaliska/step/chooseSection.aspx?edId=233
 
 
 

Kommentarer
Postat av: MIRA

Ja, hösten är såå trist :(

2012-11-10 @ 22:17:14
URL: http://miralindberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0