H&M

Några av er kanske skulle fatta, men inte alla om jag skrev "Hennes och Mauritz".
Men det är ju en förkortning på affären "H&M".
Man brukar bara inte se att det står hella Henne och Mauritz, det skulle ju bli väldigt lååångt. om det stod på varenda skylt i stan. Och "H&M" låter ju mycket intressantare.
H&M-Logo.svg
H&M har väl rätt bra kvalite på sina kläder, men absolut inte bäst, men dem har bättre än Åhlens kan jag tycka.
H&M har ju mer kläder, både barn, herr och damkläder + undomskläder, medans Åhlens har mycket mindre...
Jag går helldre till H&M om det gäller kläder, mode, men om det gäller smink, så går jag till Åhlens.
Det känns lite som att dessa affärer är lite lika varandra ändå, men man kan ju inte hitta liksom skivor på H&M som på Åhlens.
Finns ju lite smink på H&M men inte lika mycket som på Åhlens
Vad tycker ni om H&M?
 
 

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Sv. Tackar! Jaa, det gjorde jag :P Okej, ja min med ;)

2012-11-05 @ 16:31:08
URL: http://nicolinaforever.blogg.se
Postat av: Åsa♥

Ja, det är kortare med H&M ;) Jag gillar H&M, men brukar ju dock inte handla där så ofta p.g.a att jag inte bor i Sverige.. Men snart kommer H&M till Åland också å det blir nice! :D

2012-11-05 @ 17:31:04
URL: http://Blomqvistbloggen.blogg.se
Postat av: Fanny

SV: Ja, vi får hoppas! Jag längtar såå till julen, "bara" sju veckor kvar! :D
Ja, jag tycker att det är så dåligt med åldersgränsen. Jag menar, när alla andra filmerna utom första har varit 11, varför kan inte den här också vara det? Eller i alla fall 15 med vuxen, minst. Hoppas att de ändrar i "sista sekunden" igen, som de gjorde med den första, även om jag blir lite sur på det. Tänk om man har väntat och så är de bra platserna slut? :(
Ja, jag tycker själv att det jag har läst av den första är väldigt bra. Hoppas att fortsättningen också är det (nu när jag har köpt andra, och antagligen kommer att köpa den tredje om de är bra) (:

Haha, ja det kan man ju göra! Böcker är så bra! :D

Jaha, okej. Vad kul ! Vart har du varit? :) KRAM!

2012-11-05 @ 19:44:45
URL: http://fantanizer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0