December snart!

Snart är det december (Om ca en vecka), 12 och sista månaden på det här året.
Vad fort det gott detta år... Alldeles för fort faktiskt, håller ni inte med?
Men jag tycker ändå det här året har varit rätt bra :)
Som alla dagar med Vida i våras... Haha, som vi gick där fram och tillbaka på rasterna. Sommarlovet som gick för fort, men jag njöt verkligen och ny skola efter sommarlovet som jag nu gått på i snart en hel termin.
Fått lära känna en fin, jättesnäll tjej, flera nya personer faktiskt.
Haft superkul det här året, det har varit det bästa i mitt liv (Tror jag-Jag är rätt säker på det)...
Nu, snart kommer snön och det blir åter december, sista månaden på år 2012 och nästa år fyller jag 14 :D
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mira lindberg

Mysig bild :)

-Ohja !!

2012-11-23 @ 17:45:28
URL: http://miralindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0