Cellorep

Cellorep idag då!
Det gick bara tumme upp, tänkte berätta lite så ni förstår mer än bara tumme upp...
Jo från 14.10 till 15.30 satt jag i Brommaplan på repetition, bra tränartid, han gå igenom allting :D
Alla låtarna gick bra, mycketmycket bättre än förväntat faktiskt.
På "Koppången" trode jag att jag inte alls skulle hänga med som jag gjorde, så alldeles fel hade jag där...
Och "Mattachins" gick superduper bra, den är jag nog nästan nöjdast med, eller. Kan inte riktigt betsämma mig där, men "Mattaschins" och "Koppången gick bäst" eftersom att båda gick över förväntan.
Det var bara andra gången som "Mattaschins gick halvbra, på hela första raden råkade jag spela på C-strängen istället för på G-strängen men kom på mig själv på andra raden sådan tur va.
På "Nocturne" gick det halvbra, ja till en början iallafall, det är ju halvnoter och alla hade olika stämmor  så då spelade jag nog lite för fort tror jag faktiskt. Men sedan kom jag på något sätt att höra på ett ungefär vad det skulle vara för not.  Då gick det bättre :)
"Vaggsången", den gick även den över förväntan... Nästan alla låtarna över förväntan, så himla nöjd, bättre kan det inte bli.
På repetitionen var det tre stämmor, jag hade den tredje stämman, det var också några andra som hade den, kansek 10 eller några fler. Det kommer också vara olika stämmor på konserten.
Orgenterade mig lite efter hur dem andras stråkar gick (Som hade samma stämma som jag)
 
Kramar <3
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mira lindberg

Kul med Cello :D

2012-11-18 @ 21:37:45
URL: http://miralindberg.blogg.se/
Postat av: p h i c s . b l o g g . s e - Linnea -

Sv:
Tack!
Du ska veta att allt du skrev värmer så otroligt!TACKTACK :D

Jag använder mej utav en Canon EOS 1100D

dd ?

kram.

2012-11-19 @ 07:52:35
URL: http://phics.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0