Bio, "Vuxen", lördag...

Känt mig vuxen, druckit kaffe inne på "Waynes coffee", varit på bio... I Kista.
Käkat frukost runt nio innan jag tog bussen mot Kista och mötte Esra :)
Började med att ta en kaffelatte med skum (I skummet var det ett hjärta) Vilket självklart gör så att man knappt vill dricka upp.
Gick runt lite i Kista och pratade om allt mellan himmel och jord, trevligt!
Runt halv tolv var vi vid "Filmstaden" i Kista, tog ut biljetterna och köpte massa snacks (Som i stort sett blev lunchen förutom en hamburgare lite  senare)  
Blev insläppta till bion, visste inte riktigt var det låg (På ett ungefär) Men vi trodde vi hade kommit rätt, tänkte fråga en person som satt i biosalongen men han hann säga att det var rätt innan vi hann fråga.
- Han i biosalongen - "Ska ni också se bamse?"
- Vi - "Är det här Breaking Dawn part 2?"
- Han i biosalongen - "Ja"
Hahaha, tackar :D
Ja det var alltså sista delen i "Twilight" som vi såg, den var superb! Haha, den var verkligen superduperbra, och filmningen/redigeringen var också bra.
Men på nätet stod det att filmen skulle börja vid 12 men det var supermycket reklam, tumme ner, så filmen började inte föränn 10 minuter senare. Den var ungefär 2 timmar.
Var lite hemma hos Esra efteråt, hon platade mig hår, värsta frisören ju! :D Nu har jag varit hos frissan två dagar i rad, kul ;)
Har haft en supertrevlig dag med en jättesnäll tjej, tack för dagen Esra!
 
Kvällen blir lugn precis som det ska vara!
Kram <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mira lindberg

Oj, kaffe.. Hehe jag är femton och tycker INTE om Kaffe..

2012-11-24 @ 18:50:53
URL: http://miralindberg.blogg.se/
Postat av: Fanny

Åh, Breaking Dawn del 2 är SÅ BRA!

SV: Ja, det är ganska bra sväng i den (: Okej, man kanske skulle kunna börja dansa, hhaaha (:
Eller hur! Längtar så till jul!
Inte jag heller :)

Kram.

2012-11-24 @ 19:46:23
URL: http://fantanizer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0