Vilket äventyr :O

Hej alla coola, vackra, söta och alla andra <3
Ni kanske undrar vad jag gjort idag? Var förstårs sjuk fortfarande och va hemma, eller inte riktigt hemma...
Jag var ute ett äventyr till stan. Gjorde en liten sak där sen käkade jag och mamma bagel på ett cafe som hete "bagel street cafe"
Älskar det cafet, bästa cafet jag vet, ni måste testa det om ni är i stan någon dag :D
Men sen gick vi till en bokafär, där det blev en ny bok, hatar att inte ha något att läsa i dem där läsperioderna!
Men började på en ny bok idag som heter "Tigern", sen har jag två andra en smalis och en lite tjockare, älskar dem tjocka!
Sen har jag alla andra böcker som jag ska läsa fortsättninge på men som inte kommit ut ännu - det är andra delen i Cirkeln, andra delen i Smaragdernas bok, det är andra delen i vildhäxan och andra delen i Oksa Pollock (som jag läste ut idag) - så jaa ni fattar att det är rätt många ;)
Väntandet är olidligt <3
Hahaha, näää nu ska jag väl snart äta sen kanske jag slänger in nåt till inlägg under kvällen, eller inte, men det får vi väl se :D

Jag i glasögon, snygg va??
Pussis <3

Kommentarer
Postat av: Åsa♥

Du passar i dem där glasögonen! :))



Sv: Tack så mkt :) Ja de är nog grön/gråa men xD haha.. förstår vad du menar! Tack för svar! =)

Ha en bra kväll du med!

2012-03-09 @ 19:29:20
URL: http://blomqvistbloggen.blogg.se/
Postat av: Minna

svar; ja våren var på g där ett tag, sen bara försvann den och snön kom.. surt.

va? har du redan haft påsklov? du menar väl sportlov? vi har inte påsklov förenns vecka 15 :)

kram!

2012-03-09 @ 19:40:22
URL: http://mawr.myshowroom.se
Postat av: S a n n a W i d m a n

Sv: Tack, dsm (: fin blogg

Jag vet inte riktigt, loreen är bra

2012-03-09 @ 20:09:40
URL: http://fotbollssanna.blogg.se/
Postat av: nicole- skånsk knasig tjej ♥

snyggt: P

Glassen var super god!!! :P

MMM, älskar fredaaaagar, det är den dagen man alltid längtar till! <3

Okej :/

Ja, det har du rätt i, det är roligare för oss som är bloggare att få någon kommentar om själva inlägget och inte bara '' allt bra?'' !

så det är himla skoj att du kommenterar så mycket!

Kraaam <3

2012-03-09 @ 20:22:48
URL: http://nikkkiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0