Vårens ankomst

Tjabatjena, haft en mysig vecka lite halv tråkig...Men kommer ilf säkert till skolan på måndag nästa vecka.
Men idag, när jag inte gick i skolan, så har jag ändå gjort lite skolarbete så duktig som jag är, det var svenska i Linga boken. Den boken är rätt tråkig men man lär sig något ilf? Det är rätt kul att liksom se såna saker som man tror man inte lärt sig men sen när man ska göra en sådan uppgift i boken så bara kan man den ändå, haha tycker det är konstigt! Men ja alltid när läraren snackar så får man väl in lite åtminstonde.
Men annars har jag typ ba läst och jobbat med min berättelse, är inne i en sådan period <3

Men alldeles precis innan jag börjad eskriva om detta och lite till så var jag ute.
Asså det är grymt bra väder ute och så i like it! Det är nästan så man bara kan gå i liksom kortärmad, har ni gjort det ännu? Asså egentligen skulle jag gärna gjort det men nja mami skulle nt tycka det... Om jag bodde själv nu så skulle det var andra regler!! HAHA :D
Men när jag var ute så köpte jag mig en glass och satte mig och käka den på en bänk, eller alltså på ett bord, men det får man ju ändå, kanske nt i skolan ;) Åh asså fan vad härligt det var att sitta där, efter det tog jag lite härliga vår bilder och de blev riktiga sådär perfekt, så kommer nog visa ilf nån! Men måste ladda upp först och det står nu att det är något fel så den är shit jobbig men pappa får väl hjälpa lilla fröken här.
Ska faktiskt gå och fixa det nu så ska avsluta.
Men ha det så bra, hör av mig igen eftr några kommentarer <3
Pussis <3

Kommentarer
Postat av: E L I N O R

-Åh, tack så jätte mycket! Ja verkligen, så underbart. Hihi, kram

2012-03-23 @ 19:12:52
URL: http://elinors.devote.se
Postat av: Moa

Sv; aww! Tack så jätte mycket! du är också jätte snäll<33333333333333333333333333333333333333333

Varför har du varit hemma hela veckan?^^<33♥

Ha själv en bra fortsätt bra kväll<3

Kram på dig sötis!<3

2012-03-23 @ 19:15:19
URL: http://madnessheat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0