Rolig - sisådär = dagen

Heej! Kära blogg kände mig yr imorse så blev ingen skola, och jag som skulle träffa Vida!!
Så idag på förmiddagen så tittade jag bara på film och hade det trevligt och lite sådär tråkigt.
Sen spelade jag men sen tänkte jag att liksom egentligen skulle jag träffat Vida så varför nt skicka ett mess och fråga om hon ändå kunde komma? Jo det gjorde jag och fick ett glatt svar vid halv 2 tiden. Jaa :D
Hon hade nämligen nt sett det tidigare såå sen 5 i 2 kom hon! Då fick hon en pepparkaka och liiite saft och så snacka vi, sen fortsatte vi snacka på mitt rum. Och så satt vi bara här inne och hade det trevligt...
För ett tag sen såg vi på en film som heter "Kullamanen", shit spännande och Vida ville se fortsättningen så sen så käkade vi mellis och efter det så tittade vi på "Kullamanen",wow gryym.
Vi tittade på några avsnitt som var späännande men sen bestämde vi oss för att spara resten för vi kommer också se i skolan. Så annars skulle vi suttit då och bara, faaan vad tråkigt detta är och liggit och sovit.  Nästan!
Sen blev de att vi satt och snackade och jag lyckades övertala Vida om en sak som hon kommer testa nu i en månad och se om det är ruuligt ;)   Är lite osäker om det kommer funka men hoppas det. HAHAHA!!
Men såklart senare kom resten av familjen hem så då blev det kvällsmat och en shiit good paaaj till efterrätt. MUMSIG alltså <3
Aaa, det sista vi gjorde var att göra läxan sen gick vi ner och jag skulle säga hejdå till henne.
Då hände det att... Senaste jag gjorde var att stänga mig ute,  wooow vad smart jag är alltså!!
Ingeen kan vara smartare!! HAHA :D

Det var väl min dag vänner! Men haft en rätt bra dag - rolig - lite galen och jaa nääästan som mina andra.
Men kommer svara kanske på några kommentarer men nt såå många annars tar jag det imorgon.
Puss
is <3
Hoppas verkligen jag kan gå till skolan imorgon... annars :(

Kommentarer
Postat av: Melissa - Livet i ett Fängelse!

Svar:

Bra filmtips, måste ses :)



haha ja jag älskar den lilla ormen :D



hehe så är de här med, utan dator hinner man med en massa :D

2012-03-14 @ 20:37:17
URL: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0