I stan

Men hej alla mina söta bloggläsare, vad gör ni?
Själv så sitter jag vid dattorn, satte mig här för bara en minut sedan, tyyp asså. Och nu lyssnar jag på radio.
Men ilf så idag har jag vart i stan med familjen, gick typ runt där, gick på ett museet med en uttsälning. Har bilder men orka nt ladda upp just nu, är lite slö men det var nt nytt för er tror jag ;)
Men förutom att titta på utställningen så fikade vi med mat. Det var brunch så man fick gå två - tre eller fler gånger om man ville. Efterätten var såhhääär god asså, den va sådär tre olika sortes små pannkakor, en med choklad var godast <3
Sen drog vi till vasa parken, där va det shit mkt folk och lillebrorsan lekte som ba den och jag o mami satt och chillade.
Men annars köpte vi glass och ja, det var väl min dag mest.
Tänkte vissa en sak jag fick också idag i en video som nog kommer upp imorgon eller kaanske om ni har tur idag.
Men nu bjuder jag på, hm, två bilder <3
 Jag äter glass, fan vad gott med glass, de va igår <3
 Tycker bilden blev rätt vacker faktiskt. På bilden är det mitt hår, och solen som liksom silar igenom.
Men ska svara på lite kommentarer, har nt hunnit så mkt så måste göra de nu!!
Pussis <3

Kommentarer
Postat av: ♥ ida

Sv: hihi ja det är verkligen härligt, ja precis, visst är det! :D hihi ja, och nej jag har faktiskt ingen aning om vart den kommer ifrån, mamma som köpte den (tror jag) hihi (: kram <3

2012-03-24 @ 19:19:29
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/
Postat av: SOFIA

jättesnygg bild på håret! :]

2012-03-24 @ 19:39:38
URL: http://sofiialindgren.blogg.se/
Postat av: nicole- skånsk knasig tjej ♥

Hihih, tack tack !

Gissa gärna vad som blir temat i morgon så kan du vinna en länkning! :)

ska ge dig en ledtråd(om du följt min blogg så lär du komma på det) något jag vill ha som min kompis precus har köpt ..

Kram <3

2012-03-24 @ 20:30:17
URL: http://nikkkiis.blogg.se/
Postat av: Moa

Sv; haha! joo, det var skönt att ta en liten cykel-tur <3:D

Tack så hemskt mycket! den är jätte skön att cykla på och det är bra med den efter den har 7 växlar ;D<3

så den rekomenderar jag ;)<3

...

Fast vad bra att du mår bättre, varsågod ;D<3

Kram!<33♥

2012-03-24 @ 20:36:16
URL: http://madnessheat.blogg.se/
Postat av: Carmela

Mums, glass :D



Sv. Tack! Ja, jag håller med :) Fågelbilder är riktigt coola :D

2012-03-24 @ 20:40:26
URL: http://carmelak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0