Fur Elise


Men var nyss ilf på cellon och kom hem för typ 10 minuter sedan, var jätteroligt idag där idag och fick massa nya låtar,och vet ni, jag tänker träna stenhårt denna vecka <3 Vill ju bli bra, va?
Men på cellon fick jag ilf massa nya låtar, älska, och de var lite svåra och lite lätta, alltså både och... Min cello vän Hanna var också där, shit länge sen asså jag var där typ 100 år sedan!! Och vet ni, hon had ehaft vikarie, oh wow, så men har ändå missat shit mkt!!
Men här är en av låtarna jag fick i läxa.

Hihi kanske verkar svår så de kanske blir en liiten utmaning menmen, ajg är stark :D
Älskar ju cello so no problems <3
Men vet ni? Precis när man kommit tillbaka så ska det vara konsert nästa vecka - allatså nt för mig ör några andra - så lektionen är inställd, faan vad surt, men sånt är livet och cellon kommer ju tillbaka sen.
Och på tisdag istället då aknske jag ska ta och hämta min nya cello, har länge behövt en större, så blir shit glad om det blir gjort då!!


Dagen var chill annars, har ba vrt hemme, är lite sjuk, men om jag har otur/tur imorgon så blire skola :)
Nu ska jag käka upp den sista rostade kikärtan, hihi sen blir det snart middag, inlägget hamnar nog på kategorin cello.
AJa shit i de nu, är tillbaka imorgon, älskar er <3

Kommentarer
Postat av: brander

sv; ja jag klippte av en del igår, det blev mycket freshare :)

2012-03-20 @ 18:52:41
URL: http://branderof.se
Postat av: Melissa - I´m not what you expected!

Svar:

tack för din fråga :)



Det är rätt olika hur det påverkar. Man säger att dom allra flesta ska hålla sig till fettsnål mat, dvs grädde och sånt. Men några tål det.

Det med socker är jag nog lite mer ensam om, det är ju inte så fettigt även om de är mycket kcal.

Men nått som är gemensamt för alla är att viss mat blir man väldigt dålig av, enda man kan göra tyvärr är att testa sig fram vilken mat det är.

2012-03-20 @ 19:45:38
URL: http://lavali.blogg.se/
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Åhh tusen tack :D

Vad gör du? :)

2012-03-20 @ 19:45:48
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0