Framför dattan...

Där är jag nu, åh... Kände för att blogga lite nu.
Idag var jag i skolan, första timmen så gick vi igenom hur man gör area på en triangel men det var rätt lätt om jga ska erkänna det. Sen gick vi ockås igeonm sådär olika figurer, en romb, parallellogram och vad egentligen parallell bettyde.
Sen annars hade jag gympa, sista timmen gjorde jag något annat kul.
Jaa och var med Vida annars.

Sommar!

Men nu, har jag inget mer att säga.
Får se hure blir med cellon idag, är så j-kla trött, venne varför men är bara såååå mkt saker nu i skolan osv, osv.
Så får se  :*  
Ikväll blir det plugg på läxa, men den är rätt lätt sen vet jag nt riktigt.
Bloggar kanske mer senare fast det beror på.
Pussis <3


Kommentarer
Postat av: tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

Sådär ja,, nu är vinnaren av dagens blogg uppe på bloggen , blev de du? :D

om inte, va gärna med igen, du behöver bara skriva att du är med, skit enkelt eller hur! :D

jag lottar ut vinnaren så ja ,btw :D

http://ttovahelgessons.blogg.se/2012/march/vinnaren-av-dagens-blogg-ny-omgang-1.html

ihih kramis! <3

2012-03-13 @ 15:50:22
URL: http://ttovahelgessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0