Anja Pärson

Anja Pärson, alla vet nog vem det är eller de flesta, men iallafall har jag tänk att prata lite om henne i detta inlägg.

Dethär är då Anja Pärson, hon våran skidstjärna! Hon är en stjärna på att åka i backen...
Bruna ögon (tror jag) ljust hår och fräknar, det är våran Anja.
Anja är känd för att ha varit våran skidstjärna, hon har åkt i backen, flera tävlingar... Hon har gjort 42 världscuptävlingar.
Hennes medaljer är mååånga, det är 1 OS-guld 7 VM-guld 19 mästerskapsmedaljer en åttondeplats i super G.
Minns en gång när hon skulle åka, mamma och pappa bara - kom nu Hanna, det är Anja och jag satt vid datorn men så kom jag, och det var då det där hände...

Shit vilken krasch det blev... Hemskt men nästa dag stod hon på benen och tävlade. Det var år 2010!
Men ändå har hon haft så lyckliga stunder också, har ni varit med att se detta på tvn?
Nehej, då är detta en av hennes lyckliga stunder...

År 2007 hade hon tur som van guuuld, wow Anja <3
Ja och hon var skidåkare, en fantasktisk skidåkare i 12 år.
Hon inspirerar mig så mycket för att hon kämpar, hon är såå bra. Hon är värld att vara bra.
Finns knapt ord, men hon är såå sjukt bra <3
Dukig, hon kämpade, hon var så stark.
En klasiker för Anja Pärson är ju denna...
 
Haha, sälen, älskar denna <3
 Anja Pärson du har vissat läänge i 14 år att du kan vinna och är bäst!
Kommer sakna dig så mycket nu...
 Landslaget och Anja gjorde sälen, Anjas sista säl... :(
Sista dagen var det, då blev hon också duschad i champange, haha :D

Meen sen var vi tvugna att ta adjö, hon var skidstjärna i 14 år, så fantasiktisk.
Hon lever i Monaco.
Anja, vill bara säga dig detta att du kämpade, du var fantsaktisk, så duktig.
Och bara bäst.
Lycka till i framtiden med alltihop, hoppas att du är lycklig <3
Stort lycka till till dig Anja Pärson, det här inlägget var till dig och landslage, alla som följt dig och till blogläsarna, men framflrallt till dig <3
Puss och kram
<3


Kommentarer
Postat av: Gabbi

Hoppas du får en fin fredagskväll :D

2012-03-16 @ 19:54:56
URL: http://gabriellaita.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: heh jo jag med;) men älskar frukt och bär mer;)!

Jag gillar nog mest.. salta,choklad och sura!;) inte söta iaf:D

heh okej;) nu när jag brutit armen tar det längre tid så får stiga upp tidigare;)hehe

kram

2012-03-17 @ 12:18:39
URL: http://mygreenway.blogg.se/
Postat av: Canan Zanyar <3

jaha okej :D

joo ja gillar oxo Danny jätte mycket ahahaha :D!

hur ere idag med dig då, gumman?

2012-03-17 @ 13:37:19
URL: http://cananzanyar.blogg.se/
Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

Ja det är ett klassiskt problem haha,

Härligt och höra, vad ska du hitta på idag då? Kram :)

2012-03-17 @ 14:24:01
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/
Postat av: felicia - fotokobran

sv; hmm.. Man kan ju fråga hur dagen har varit, vad som händer i helgen, om allt är bra ? :)

2012-03-17 @ 15:54:10
URL: http://fotokobran.se
Postat av: Lovisa <3

Hej sötis <3

Idag ska jag ha livesändning kl 18:00 <3 Titta gärna om du har tid eller lust Mer info kommer kl 17:00 <3

Kram <3 :)

2012-03-17 @ 16:01:46
URL: http://isalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0