Musik, Loreen

 För ett tag sedan var jag i Hötorget och såg detta mad papi och vilken upplevelse det var att stå där... Minne för livet.
Nu har jag sett henne två gånger, på melodifesivalen och nu detta i Hötorget.
Det var så häftigt att bara stå där och se upp på henne... Jag kunde liksom inte sluta le, :D
Och så när hon sjöng, coolt och fantastiskt att jag stod därnere och såg upp, haha, och vi hade sådan tur för jag pch papi han precis till när det började.
Nästa år hålls Eurovision song contest i SVERIGE!
Efter detta tog vi en coola, ärligt talat dricker jag inte det speciellt mkt men då var det liksom gott, vet inte varför... :D

Kommentarer
Postat av: linajakobsson

SV: Hihi, tack :D samma här, älskar svart ;)



Jag har gjort ett inlägg om hur man gör så där: http://linajjj.blogg.se/2012/may/designtips.html#comment

Och regnbågsbilden har jag gjort i gimp :)



Kram <3

2012-06-10 @ 21:23:02
URL: http://linajjj.blogg.se/
Postat av: MAlIN

Med att linnet är basicbasic, menar jag bara att det är ett helt vanligt linne utan någon detalj, liksom helt vanligt bara. Jo precis den gula är en slags topp, som det faktikst står under, där jag skrivit vad är som är med på bilden.. Tacktack, ja jag gillar den med faktikst!

Jag älskar Bikbok, om du tycker det är dyrt så vill jag och tipsa om att dom har ofta erbjudanden och reor, så passa på då. Grym med bloglovin, lägg till mig och säg vilket nummer du blev så lägger jag till dig med. KRAM

2012-06-10 @ 22:05:35
URL: http://malinbkarlsson.blogg.se/
Postat av: PsychoBlonde

jaa det är på en skola, min yngsta kusin tog studenten :) jaa jag vet, är en hel del mottagningar att gå på med;p

Tror det är någon rom, frysta jordgubbar å lite annat :))

jaa eller hur!

Kraaam! <3

2012-06-10 @ 22:53:28
URL: http://rockbarbie.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack, fina du! Jo, äkta guld var det. Ett halsband som gått i generationer (mamma bytte dock ut kedjan).

Jag fick boken "Nionde Grottan" är fortsättningen på första boken "Grottbjörnens folk" (detta är femte boken). Tycker att de är grymt bra, något som du borde läsa!

Tack igen, jag älskar att skriva!

2012-06-11 @ 14:38:55
URL: http://bridge.blogg.se/
Postat av: Jessica

Sv: haha ja, ibland så orkar jag helt enkelt inte blogga :P

Men man behöver inte blogga jämt och ständigt tycker jag :p



Haha, ja jag tycker sims är jättekul ! Jag har en jättebra kod för sims 2 och jag tror den gäller på 3:an också, om du håller in knappen under där man gör stor bokstav ngn pil som går upp + cmd + c så får du upp en liten ruta, där skriver du " motherlode " då får du 50.000 och du kan göra om det hur många gånger du vill, samt om du vill att dom ska må bra kan du ta samma knappar sen skriver du in " maxmotives " jättebra koder att ha c:

Sen finns det ju en massa annat, bara söka på internet :p



Jag spelar sims 2 och har säkert 9-10 innehåll till just 2:an, vet inte vad alla heter ;)



Kram c:

2012-06-11 @ 16:11:26
URL: http://galenbloondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0