Måndagens outfit

Heej, måndagens och kanske tisdagens outfit kommer här...
 
Tights, svarta:  Cubus

Svart linne:  Lindex

Magtröja, gul med text: Thailand, fick av kompis!

 På framsidan av tröjan står det Some, alltså på magen liksom, så det står alltså "Some!"
 På baksidan, alltså ryggen så står det every time.
 Hade även snedbena idag, det brukar jag inte precis ha. Men tyckte det var jättefint ärligt talat! :D
Vad jag mer hade var ett halsband från någon tidning om jag inte är helt glömsk... ;)

Kommentarer
Postat av: CORNELIA

Snyggt! Ja det var fint med snebena du! Jättefint :) Tack för dina kommentarer, du gör mig glad :D

2012-06-05 @ 11:00:18
URL: http://alltidcornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0