Hejdå Vällingbyskolan :(

Tjena, idag = skolavslutning och hejdå till vällingbyskolan.
Har haft världen bästa klass, klass 6:A på Vällingbyskolan var faaan bäst!
Alltså även om jag kanske inte har vart pratigast och så, så liksom vet jag ändå att dem i klassen, (de flesta ilf) har alltid liksom när jag kanske vart där eller så velat var med låtit mig göra det oså.
Det är det som är så bra med denna klass, alla är så snälla, hjälpsamma och allt.
Det var sista gången jag kunde säga att det var min klass, men nu... Jga kommer fortfarande kunna säga så och jag kommer sakna alla så mkt, älskar er <3 Kommer alltid minnas er!
Detta år i sexan har vart  bääästa helt klart!! På alla år då rå.
Liksom sexårs, det var så himla länge sedan :D Men det var också bra då...! Men ändå bäst iår.
Tack bästa klassen, 6:a för några lyckade år, kommer minnas <3
Jag har haft några riktigt bra lärare också, några favoriter, nämner visserligen inte någon av dem vid namn, men jag vill bara säga taaack för allt och att ni var så bra lärare.
Jag kanske inte lärde mig allt... Men jag lärde mig saker som jag kommer minnas resten av livet! TACK för ALLT!! <3
Ni _____ Klassen och lärare (nämner inga namn på vilka), tack för allt, det bettyder!
Hanna Haha, från klassresan till Vässareö iår, det var verkligen en upplevelse jag kommer minnas för livet, kommer sakna <3
Detta är jag när jag går en hinderbana! Haha :D
Kramis <333

Kommentarer
Postat av: LINNEA

sv; bamba är matsal på göteborska haha :)

ja men vi fick ju tacos för det var våran sista dag i den skolan eftersom vi slutade nian!

skrev ju i inlägget va soare var haha

ja jag hade kul på balen ! kolla in bilderna :

2012-06-13 @ 15:44:27
URL: http://liinneaelisabetpyrro.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; haha ja jag vill va i denna åldern jag är nu i resten av mitt lite typ vill bara bli 18 sen stanna där :D

2012-06-13 @ 16:42:26
URL: http://liinneaelisabetpyrro.blogg.se/
Postat av: Becka [fotoblogg]

Fin bild :)

2012-06-13 @ 20:43:43
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0