Fotbolls damer

Svenska damlandslaget i fotboll ______ Så duktiga, bättre än herrarna  det tycker jag nog!
 Riktigt duktiga, minns när jag började att inspireras, eller alltså började tycka dem var så bra. Det var ett år när dem spelade något på tv, flera stycken matcher och så många som dom van... Dem kanske fick brons eller något då... Och efter varje mål så dansade dem så sjukt mkt tillsmmans, hoppas runt i ring typ.
Och när dem spelade den sista matchen, efter den så dansede dem runt planen och bugade typ... Minns så ilf.
Men alltså dem var så himla sjukt bra, det är det enda jag kan säga... Och jag vet att dem kommer fortsätta vara så himla bra!
:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: TACK! :D Jo jag tränar ju fotboll!

2012-06-17 @ 20:08:49
URL: http://ajjis.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0