Boktips, Slumpens bok

Var länge sedan vi hade ett boktips här men det passar perfekt just nu för läser sjukt bra böcker nu.
 Denna bok, "Slumpens bok" skriven av författaren Åsa Lind, sjukt bra bok som jag absolut inte kunde slita mig från en enda sekund har jag nyligen läst.
Från början var den hyfsat bra men blev bättre och bättre, det hände inte sådär sjukt mycket i början men mot slutet började det hända mer saker.
Boken handlar om Hanna (som av en slump heter huvudpersonen samma som jag, vackra namn ;) ) hon har nyss flyttat med sin mamma som är knäpp, men ändå har Hanna tagit hand om henne väldigt mycket och boken har sin början när Hanna är påväg till skolan men har stannat till i Närmstabutiken som ägs av Vera för att köpa en banan, eller ett äpple?
Tillslut lyckas hon bestämma sig men Vera har glömt småpengarna, nej inte igen! Hon är bara så glömsk, men snäll ändå :D Vera erbjuder istället en bok,... Det tycker Hanna är bra och det är då hon får "Slumpens bok" i sin hand men det hon inte vet är att detta kommer utvecklas till en väldigt spännande men farligt äventyr...
FÖLJ MED! Det är det värt :)

Böcker = inspiration.
Älskar läsa, ni känner väl mig <3


Kommentarer
Postat av: wannipha

sv: tack, vad ska du göra ikväll?

2012-06-02 @ 19:40:43
URL: http://wanniphas.weebly.com
Postat av: Sara

Den verkar bra!

2012-06-03 @ 14:02:31
URL: http://sarasara.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0