4 dagar, wow!

Asså det är sjukt att jag gått hela årskurs 6 och nästa år börjar i 7:an!
Jag är bäst Så liten men ändå söt man va då... Haha, vad kan det ha vart, fyran, femman kanske??
 Femman, är säker ______ Saknar tiden <3
 Saknaden efter allt det roliga i femman men ändå inte för nu har jag det så himla bra med Vida och med allt <3
 Fortfarande femman, och söt.
Man lekte att man var stor men nu när man börjar bli stor inser man att det var onödigt.
 Sexan, hade den redan börjat då eller inte... Det var ilf de riktigt bra tiderna som fördes med när sexan kom :D
 Skolan som hade börjat då och en fest när man blev 12 år...
 Snart eller nu redan nu kanske är sommaren här påriktigt. Och snart blir denna 12:åriga tjej en 13:årig tjej.
 Som älskar detta liv!
Vännerna, familjen, livet! <3
Snart bär det av mpt 7:an och ett 13:årigt liv men först en glad sommar :D


Kommentarer
Postat av: Edith

Sv: jo Niceville var verkligen en jättebra film tycker jag! :)

2012-06-10 @ 21:05:00
URL: http://lillcutemee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0