Vintertid

Vintertid är nu kommen...Haha ;) Är ju alldeles vitt ute typ.
Aja, i skolan bytte vi platser, bästa ju!! Men asså va typ första gången när vi har våran lärare nu som vi fick sitta så, asså typ i små "öar" med fyra i varje.
Sen har jag även hålt på med ett gruppaarbete ett tag o hade redovisning då också idag... Det gick väll bra :D
Aaa annars har jag väl inte gjort något annat speciellt idag.
Men tänkte ba säga de att jag tänkte försöka sllänga in dendär videon med cellon idag eller åtminstonde göra den, så håll fortfarande utsikt.
Men ska kolla på annat nu, så pussi//Hanna <3333

Gallen bild på mig, me bjuder ;)
Pussi igen!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej! Visst går du i typ 6an? hehe eller inte? xD hehe.. Men när vi gick i mellanstadiet så då kommer jag ihåg att man ville byta platser, men nu i högstadiet får man sitta var man vill, om det är ok för läraren och det är det oftast.. (kanske inte om det är en ny lärare, eller i början) :D

2012-01-25 @ 17:17:54
URL: http://blomqvistbloggen.blogg.se/
Postat av: Angie Obell

absolut :)

2012-01-26 @ 14:53:27
URL: http://angelacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0