Jaa är hääär :D

Tjaa, jaag är häär nu,... Vad hade jag tänk att snacka om idag då?? Jaa de kan man ju fråga sig!?
HAHA Jaa men vi får se vad jag rör ihop, tänkte oså göra en video o vissa mina två badrum + sminkbord, som jag har på kategorin
Mode Såklart, vaa vad tycker ni om dee??
Ska göra de när jag ee klar med inlägget!
Men hände inge kuuul i skolan, fast hoppade värsta sådär eller tog två glada skutt nä jag kommit ut från klassrummet o skulle till maten, men när jag gjorde de så tappa jag mobilen, DEN FUNKAR FORTFARANDE...
Men mitt mobilsmycke gick sönder ååå ja verkligen älskade de... :(
Såå blev fett ledsen och arg så på rasten gick jag runt o sparka på snöhöggar, Men nog om det, nu ska vi vara glada, eller vad tycker ni??
Joo, meen bjuder på en bild...

Jasså, såå ser jag ut vid datorn? Cool tjej va!
Hur ser ni ut vid datorn?
HAHA guud dum fråga, men ni får svara på den om ni vill.
Men nu har jag inge mer att sähga, dee var faktiskt därför jha vissa bilden, hehe, smart va? ;)
Men ha de bäst nu så hörs vi imorrn!
Pussis <3

MÅSTE ba säga detta, haaar studeiedag imorrrn!!! Sådär typ sjukt glaad <3

Kommentarer
Postat av: anna

sv: Tack, detsamma sötis! :)

2012-02-15 @ 16:28:56
URL: http://annastinajohanssons.blogg.se/
Postat av: aagnes

ja, det vare!:D, vart lite förvånad över att dom hade fixat en sån vägg, haha :p



haha, jaa :D, det är lite olika, i år är vi med i 2 serier så den här säsongen(septmber2011-apri2012) kommer vi att ha spelat 40 serie matcher plus två cuper och två dm! :D, så över 6 matcher tror jag det blir i slut ändan :)

kraaam<3

2012-02-15 @ 16:36:06
URL: http://anderssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0