Glaad alla hjärtans daag <3

Hejsan, idag är det alla hjärtans daag <3, kul va? Har ni hittat på något speciellt idag eller, något sådär extra roligt? :D
Jag har inte gjort något speciellt, var en helt vanlig skoldag och hade deet trevligt.
Åh så kommer Marianne! Höjer ögonbrynen ;)

Cellon vaar skitrolig, Hanna som jag spelar med alltså hade influensa stackarn, hoppas hon blire frisk snart <3
Men vaa iallafall sketakul, jag fick testa att spela mina egna härliga låtar på lektionen, sen va de orkester, eftr den så fick jag varmchoklad från pressbyrån i BRrmmaplan, supergott! Sen träffa ja Vidas lärare Ylva, mamma o hon snacka, riktigt trevlig ärligt talat.
Men sen iallafall käka jag på donken med mami, gött, inte varje dag man göre det varje daag, HAHA XD Iallafall nt jaag...
Jaja, svarar på era söta kommentarer imorrn älsklingar och ha en underbar fortsatt alla hjärtans dag.
GLaad alla hjärtans daag <3

Söötis, älskar att fota <3

Kärlek till er,hoppas ni ser vad det försetsäller <3

Kommentarer
Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

Ja allt från Mode till lite kändsi skvaller till lite sextip tror ja ungefär som veckorevyn :)

Har du haft en bra alla hjärtans dag? kram :)

2012-02-15 @ 00:08:30
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/
Postat av: ida | foto ♥

Sv: Ja det var de verkligen, hihi! :D jag har ingen aning faktiskt för har ju inte sätt den än :P Ja! jaha hehe :) ja precis (: kram

2012-02-15 @ 22:13:35
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0