Bombar er med mode!


Bara lite utav mkt smiink

Ett lilla nagelack och en mascara ;)

Några videor!
Titta och njut vänner <3


Från del 1...

Steeg 1

Steeeg 1

Steeeg 1
Del två, inge video

Den ljusblåa som innan bara var ljusblp fick ett fb f på sig

Heeeelt failade men ta istället halva blå, halva gul

Nööjd, tog halva grå halva rosa

Två färger, vällj vilka själv, men det är rakt upp nt på sidan som bilden innan.

Del 3, inge video

Taa så här istället - de va de som blev failade, mkt lättare de som jag gjort ovanför!

Tree färger uppåt! :D
Resultatet ;)

Faaktiskt grymt nöjd, kan försöka fixa de två andra videosarna nån dag när jag orkar väänta, men tar inte de nu. Dee vaa döö långsamma, badrummet oså.

Ida duscha ja imorse eftr frukost, eftr de o eftr ja läst så satte ja mig att göra vidor o fixa naglisch, nööjd bleev jag. Ikväll blire melodifestivalen, ska ni se??
Svarar nt på kommentarer imorrn TROR jag, men svarar på måndag + en gryym video...
Pussi <3



Kommentarer
Postat av: Emma

sv: ja de är fin :)

hah jo :)

kram!

2012-02-18 @ 20:00:40
URL: http://mygreenway.blogg.se/
Postat av: Sara

Svar: Tack!:) Haha japp, det är snö på bilden!:)



Okej! Mm, vi har olika schema varje vecka, så vi har väldigt oregelbundna tider, vi börjar senare och slutar tidigare nu och då!:P

2012-02-19 @ 11:59:22
URL: http://sarabacksbacka.blogg.se/
Postat av: Felicia ♫

vad kul! :)



sv: tack! allt bra?

2012-02-19 @ 21:41:54
URL: http://feliciadimitri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0