Åhoj...

Tja alla vänner, sorry att jag nt svarat på comments idag elr bloggat men har nt orkat eller haft lust.
Men idag gjorde jag nationelaprov för va sjuk förut de
när de gjorde i skolan, sååå de inebar också att ja missa gympan... GISSA vem som blev GLAD!!
HAHA, strunt i de nu, bloggar o svarar på comments imorrn som vanligt, hoppas dagen imorgon blir lika bra som denna.
NU ska jag duscha och ligga i sängen sen.
MEN obs, nt sova, ska skriva på en ny berättelse jag hade lust att börja på idag, den fick titeln "Ett liv kan förändras"
Har ni skrivit några berättelser?

Puss på er <3
Faan, kommer inte klara mig utan cellon på sportlovet, väääänta så länge, shit!
Kommer snart ¨få en ny cello för att den har kommit nu, men måste hämtas oså <3

Kommentarer
Postat av: Emma

när har ni sportlov ;)?

sv: tack så mkt :D jag redigera i gimp (typ som photoshop) och så la jag till en ram i piknic ;)

tack sötnos :)! heh jodå om man är stadig på handen :D men inte svårt alls :D fast jag övar ju ca varje vecka så övning ger färdighet ;)

kram!

2012-02-21 @ 23:48:18
URL: http://mygreenway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0