Vinterdag och dagen har bara börjat...

Tjena mors, godmorgon eller vad som nu passar in denna dag.
Solen lyser ute och himlen är alldeles blå, härligt!
Idag kommer dagen bli, inte bäst men ändå lugn och... Åter lugn :D
Ännu har det inte hänt så mycket, ätit frukost och nu sitter jag här och myser. Lillebrorsan busar runt här inne också.
Jag skulle hemskt gärna vilja åka till haga slott idag men får se hur det blir med den saken, jag har typ tjatat om det hela hösten, hahaha!!
Innan jag avslutar vill jag bara säga att jag tycker att ni skall klicka in på denna bloggen:
http://halsdukskalendern.blogg.se/2012/december/andra-december-forsta-advent.html
Pengarna går till någoting bra, så det är verkligen värt att ni lägger ett bud!
Massor med kramar <3
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie Eriksson //Foto&Vardag\\

Hejsan!
Du är ju med i min första julkalenderlucka och tävlar, jag vill bara säga lycka till!
Nu har det kommit upp en tll lucka, den andra och där gömmer sig en till tävling där enda regeln är att skriva "jag är med" :)

Den ligger högst upp på bloggen, kramis!

2012-12-02 @ 11:30:40
URL: http://erikssonemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0