Sjukdomar - Cancer

Hej! Jag hade tänkt att börja blogga om litte olika sjukdomar på inspiration, inte för att de inspirerar mig men kanske för att de kan vara intressant för er att läsa om.
En av de absolut värsta sjukdomarna som jag vet är cancer, usch... Stackars barn som får cancer.
Det finns väldigt många olika cancersorter, bröstcancer, leukemi (Som också är cancer fast ett annat ord för cancer tror jag)
Oftast börjar det med en tumör som man får operera bort, sedan får man massa cellgiftbehandlingar. Behandlingarna kan göra så man tapar håret... Hemkst.
Många av Sveriges befolkning känner säkert någon som haft/har cancer. Själv vet jag vissa som fått cancer, långt bak i släkten ex.
Känner ni någon som har/haft cancer? :)
 
 
Tjejen som ni hör i videon har ni läst om förut här på bloggen, men i ohc me detta upprepar jag det.
Hon är en fantastisk tjej som sjunger för sin kompis som har cancer. Kompisen heter Taylor Love, Taylor har lyckats komma igenom cancern mer,hon hade det svårare för några år sedan... Men denna tjejen Abby Miller, hon är en hjälte <3
 

Kommentarer
Postat av: mira lindberg

Ja usch för cancer !!

2012-12-09 @ 22:00:03
URL: http://miralindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0