Sista veckan år 2012

(+ En dag till nästa vecka) Men tänk, redan så är, eller snart, år 2012 slut, började inte året nyss??
Det känns lite så...
Antingen någon gång i början på 2012 eller i början på 2011.
Tänk att det var så länge sedan. Tänk att jag har funnits i 13 jular... Ojoj, 13 år känns väldigt mycket, ja för att det är väldgt mycket.
Från i sommras någon gång, en dag i stan, åt sushi samma dag minns jag. (Intressant)
Tänk att snart så kommer sommar vara här igen, 2013 kommer gå så himla fort, jag lovar er <3
Nu, när vi haft lite sommarbilder som värmer oss i vinterkylan så måste jag ändå avsluta med en lite kyligare bild känner jag, det är ju trotsalllt vinter fortfarande...
God jul och gott nytt år + en massa kramar till er <3
Ha en underbar julafton nu och passa på att njuta!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mira lindberg

God jul !! :D

2012-12-24 @ 12:08:06
URL: http://miralindberg.blogg.se/
Postat av: Sara

Goood jul!

2012-12-25 @ 00:18:43
URL: http://slil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0