Om två dagar...

Om ungeför två dagar blir det jullov, jag ser framemot jullovet, lugna sköna dagar, sovmorgon och allt annat vad det innebär. Mycket läsning såklart ;) - Det kunde ni nog gissa er till.
... Och jag har dragit på mig en förkyldning, jag är faktiskt trött på förkyldningar!
Jag rätt ont i halsen, men i övrigt känns det inte så mycket, usch och fy säger jag bara.
(Denna lilla tomten får pryda upp såhär i vintermörkret)
Så idag blir jag alltså hemma, inget roligt alls ska jag säga. - Var glada att ni är friska, skolan är mycket bättre än att vara sjuk.
Men med lite vanilj te och en god bok kommer dagen bli lite bättre i varje fall, jag hoppas det iallafall.
Kram <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0