My week! V. 49

Näst sista dagen innan helgen, superskönt! Idag har jag haft en väldigt jobbig men samtidgt väldigt rolig dag...
Började dagen med tandläkaren så nu har jag fina tänder lagom fram till julafton, kom lite försent, men hörrni, det var de värt. Rena tänder ju!
Första lektionen var träslöjd, höll på att göra ett smycke som jag blev klar med dagen till ära :)
Ja sedan flög förmiddagen iväg i ett svep och på eftermiddagen så gick jag en promenad med klassen, typ 30000000km kändes det som, fast det var det ju inte, möjligtvis 3 km. Och fram och tillbaka desutom, 6, nej mer 4km.
Det var både kul, jobbigt och... Fint, gick i skogen och att gå i skogena på vintern det är inget jag föredrar, så snälla, gör inte det... Ni kommer ångra er. Fast det var rätt fint!
Fick lite belöning när vi kommit fram till målet, te och kaka som Esra bakat, det var supergott, gjorde hela min eftermiddag :D - http://www.esrasliv.blogspot.se/ Fina Esras blogg, tycker ni ska kicka in <3
På vägen tillbaka, som var lite, lite, pyttelite bättre tack vare att jag och Esra gick och fantiserade... Båda gillar kaffe, och om kanske sisådär 70-80 år ringer jag till henne och "Ja vill du komma över på lite kaffe", javisst, javisst och så sitter vi där och dricker kaffe och pratar "Vad gjorde du igår?" "Spelade cello, mitt 90 år med cellon" "Nämen vad kul, jag lyssnade på One Directions nya singel", hahaha, man kan ju aldrig veta, men kanske, kanske händer just det här, i såfall så lovar jag er att skriva om det!
Just nu kom jag hem för kanske en halvtimme sedan och är supertrött efter den här dagen... Som blev lyckad <3
 
Tidigare denna veckan har det inte hänt så många roliga saker, det var cello i måndags och i tisdags var det orkester, det var rätt kul, bästa på hela veckan!! Men det var sista orkestern för den här terminen... Tumme ner :(
Ja, men vi får iallafall hoppas på att fredagen också blir lyckad så hörs vi då imorgon.
Kram <3 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mira lindberg

Belöningen brukar vara bäst ! :D

2012-12-06 @ 17:22:01
URL: http://miralindberg.blogg.se/
Postat av: Fanny

SV: Ja, det håller jag med diig om!
Åh, vad kul att du tycker det - jag blir alltid så glad när mina inlägg uppskattas....Men måste bara läsa ut boken först, haha! :D
Jag gillar också att bli tipsad om böcker! Du råkar inte ha någon super att tipsa om?

Kram!

2012-12-06 @ 17:42:36
URL: http://fantanizer.blogg.se
Postat av: Peppbloggen

Sv: Okej, vad kul! Nej, jag blev inte heller chockad. Har varit ett stort fan av The Sounds sedan jag var typ 7 år och har alltid tyckt att Maja är grym! Ja, det tycker jag också att man ser, absolut! Maja pratade dessutom lite om det i The Voice i veckan. Tycker mest att det var kul för dem liksom. Men det blir lite så när man är två personer som bloggar, olika åsikter, men det är bra med olikheter! :D

Hoppas du får en jättebra fredag imorgon! Kram
/Frida

2012-12-06 @ 23:23:40
URL: http://Peppningsbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0