Höstlåt

Jägare påminer mig väldigt mycket om hösten, jägare som jagar djur.
Kanske för att de mest jagar på hösten, fast de jagar väl andra årstider också, jägare. Som "The Hunt".
 
En låt som jag även också spelat på senaste konserten. Den är verkligen fin, svängig och man får lust till att dansa.
En låt jag fastnat för totalt och som kan spelas mååånga gånger här hemma, Vivaldi han är cool.
Låten låter väldigt bestämd, precis som mamma ibland, "Nu ska du marsch pannkaka i säng", fast i musikens form.
Juliga kramar <3
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Måste bara fråga dig, försöker förbättra bloggen osv.. Vad är det du fastnar för i en blogg? Vad skulle krävas för att du skulle börja läsa min blogg dagligen t.ex? Skulle vara jätte gulligt om du svarade, hihi :)

Sv: Tack så mycket, haha jag gillar den också! ;)
Kram<3

2012-12-18 @ 14:07:02
URL: http://slil.blogg.se
Postat av: Style & Photo by Semlan

sv; tack så mkt! :D
ja, att det har gått fort, hoppas bara inte lovet går lika fort ;)

2012-12-18 @ 17:28:22
URL: http://semlanofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0