De 3 senaste julkalendrarna!

År 2010 sändes "Hotell gyllene knorren", det var en rätt bra julkalender, fast inte lika bra som den år 2011.
Minns ni vad "Hotell gyllene knorren" handlade om? Jag minns på ett ungefär, det var ju en familj som skulle flytta in i ett hus, eller de såg en annons i tidningen på ett hotell som var till salu!
Såklart tog de det erbjudandet, för skojs skull liksom.
Familjen då, det fanns en mamma (Hon kom från finland) En pappa, som var rätt tråkig, en storasyster som hade en najs stil, en lillebror och såklart, vi får inte glömma lilla grisen :D
Förra årets julkalender, år 2011. Den var väldigt bra tyckte jag.
Får se om årets julkalender slår den?  Tjuvarnas jul som handlade om, tjuvar såklart... Om den här föräldralösa lilla tjejen, men som av ett under träffar hon en tjuv, dåligt sällskap men det kanske funkar rätt bra ändå?
Såklart årets julkalender, den får vi absolut inte glömma. Den blir ju bara bättre och bättre för varje gång som går!
En uppföljare av Mysteriet på greveholm som sändes första gången 96-97. Den förra Msyteriet på greveholm var ju väldigt bra, iår... Hm, vi får vänta och se man jag tycker barnen och spökena är bra skådespelare :D
 
Som ni märker har jag lite... Hm, (Nu ska jag inte säga det här på ett dåligt sätt till mig själv) Lite dåligt minne...
Kommer inte ihåg några namn, eller någoting... Dåligt minne är slutsatsen.
Hoppas ni gillade detta inlägg, vilken av dessa tre är din favorit? :)

Kommentarer
Postat av: william

förra året var bra:D
har inte hft tid att se greven frutom första delen;D

SV; Tack så otroligt mycket:) Blir så glad^^

2012-12-15 @ 16:12:18
URL: http://canonguy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0