Boktips!!

Just nu läser jag väldigt mycket, man får passa på under loven ju, jag ä r alldeles inne i en sådan perido.
Här är ett litet tips på senaste boken jag läste...
Handlar om Martina Haag, såklart och den är skriven av henne också.
Den är väldigt bra, rolig, mycket humor. Alltid när jag läste hade jag ett leende på läpparna ;)
Som ex när hon beskriv hur ungarna minitjafas, "Spegel" Dubbelstor spegel".
Boken heter ju Hemma hos Martina, och ja det är precis vad den handlar om Hemma hos Martina.
Som när de kommer kommer hem från skogen och hennes man ska laga mat, desutom ska de ha gäster.
"Är inte det där en (Någon sorts samp)" "Nejdå, nejdå" "Men jo... Nu får jag slänga det". Hm, ja ungefär så.
Men gillar ni, humor, läs boken säger jag bara :D
 
Förlåt för alla fina, men är bortrest  ifalll ni undrar vart alla svaren på kommentarerna plötsligt tagit vägen?
Men svaren kommer tillbaka i slutet av nästa vecka, senast söndag, möjligtvis måndag!!
Massa med kramar <3 (Massa med tidsinställda under veckan, nya blogg.se är riktigt bra!)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Style & Photo by Semlan

sv; Åh tack så mycket! :D

2012-12-30 @ 16:57:16
URL: http://semlanofc.blogg.se
Postat av: Sara

Har tänkt läsa den boken :D

Sv: Den var riiktigt bra!

2012-12-30 @ 22:33:42
URL: http://slil.blogg.se
Postat av: Fanny

Jag har också läst en bok av Martina Haag, och tyckte att den var ganska rolig. :)

SV: Nej, de är ganska bra att ha nu.
Ja, de är ganska mysiga! :)

Ja gör så!

Kram!

2012-12-31 @ 13:30:49
URL: http://fantanizer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0