3-topp musiklistan

Här kommer min 3-topp musiklista, hoppas ni gillar den, kan säga att den ändras hela tiden!
 
Den här låten gillar jag verkligen, i love this song <3
Låten hittade jag egentligen förra året men sedan försvann den bort från mitt huvud, bort i det oändliga, men så för några månader sedan kom jag på att just det. "Den där sången". Det är verkligen den här låten som spelas om och om igen här hos mig. Undrar lite över om den finns på cello? Isåfall ska jag ha den :D
 
Började med att jag fick höra och spela den här sången på musiken i skolan. Och hållt på med et i några veckor, säkert därför också som jag lyssnar på dne så mycket.
Men har ärligt talat fastnat helt på den låten, den är rätt lugn men grymt bra. Också dën en låt jag kan sitta och lyssna om och om igen på, deutom väldigt kul att sjunga med i - testa vet ja!
Den här låten, ännu en låt jag älskar, så lugn och fin. Känns som om jag (även om jag inte förstår engelska bäst i hela världen) förstår den här texten så bra, hela låten förstår jag genom att bara lyssna.
Den känns väldigt känslomessig, om ni förstår vad jag menar, - Ja mina känslor och tankar säger mig det.
 
Såklart, den här kommer jag aldrig glömma, Chris Medians "What are words" - Jag älskar verkligen den här låten.
På cellon har jag spelat den här väldigt mycket, det är nog också därför den betyder så oerhört mycket för mig, i och med cellon. En låt jag aldrig kommer glömma, och som alltid kommer ligga högt upp.
I den här låten får jag även också en speciell känsla av att jag förstår hela låten, men brukar det inte vara så om man gillar en låt speciellt mycket? <3
Kram till er alla fina, har ni en favorit låt eller kanske fick ni en ny favoritlåt? <3
 

Kommentarer
Postat av: Aili

Dom låtarna är bra! :)

2012-12-15 @ 09:24:47
URL: http://ailicherp.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0