Ulrik Munther

Ulrik Munther är en artist, en rätt ung artist...
Han var med i lilla melodifestivalen, och då lät det såhär:
 Och, han van faktiskt...
Efter lilla melodifestivalen, där han var riktigt bra, så har han gjort mycket.
Han har vart med i Svts Bobster (gammalt program med bla Malin) UNICEF-galan. (Humorgalan) Svts Riverside, Svts Sommarlov (med Malin) Vakna med de Voice, Bingolotto, Allsång på Skansen och Lotta på Liseberg är program Ulrik varit med i.
Ulrik har släppt några skivor hittils, hans debutalbum var "Ulrik Munther" samma namn som han själv.
En av hans egna låtar är bla, Life...
 Ulrik har nu vart med i Stora melodifestivalen och det var riktigt bra!! :D Då kom han på 3 plats.
Personligen tycker jag att han är väldigt bra, (inte bäst då, enligt mig, har andra favoriter) min favorit låt är låten han sjöng i Lilla melodifestivalen... Även om jag gillade tvåan Rebecca Jansson mera, henne får ni veta mer om nästa vecka ;)
Ulrik är ilf värld att finnas med på denna bloggen i ett inlägg på Inspiration <3
 

Kommentarer
Postat av: Ava

Sv: Tack, vad glad jag blir!:) Jag har en Canon EOS 1100D :)

2012-08-07 @ 22:49:49
URL: http://www.avaski.wordpress.com
Postat av: Cajsa

aww tack sötnos! :D

2012-08-08 @ 15:44:53
URL: http://cjssong.se
Postat av: Julia Persson

Min kompis sjöng tillsammans med Bryan Adams i Linköping igår, det skulle va jätte kul om du la ner några minuter på att titta på videon på min blogg och kommentera vad du tycker :)

Även kommentera vad du tycker om min nya design :)
kram ♥

2012-08-08 @ 22:48:43
URL: http://juliaperssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0